تاریخ انتشار:۲۳:۲۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
عصر دنا: این روزهای سرمای استخوان‌سوز زمستان بر تن زیبای «دنا» شلاق می‌زند تا همچنان مردم این شهرستان به عادی شدن جریان زندگی با کمک مردم و مسئولان امیدوار باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شهر زلزله‌زده سی‌سخت این روزها چشم انتظار بوده تا هرچه سریع‌تر از سوز سرمای استخوان سوز دنا خلاص شود و زندگی چون گذشته در آن جریان پیدا کند.

شهری که هر ساله در چنین روزهایی مردم سختکوش و پرتلاشش در خود را برای پذیرایی هرچه بهتر از میهمان نوروزی آماده می‌کردند، امروز پس از گذشت 10 روز از زلزله پنج و شش دهم ریشتری در چادرهای اهدایی هلال احمر و دیگر گروه‌های جهادی در حالی که سرما بر تنشان شلاق می‌زند شب‌های آخرین ماه از سال را به صبح پیوند می‌زنند.

کودکانی که به یک باره زلزله تمام دلخوشی‌ها را از آن‌ها گرفت و زنان و مردانی که نظاره‌گر یورش تیغ بولدزر و لودرهایی هستند که تخریب خانه‌ها را هدف قرار داده‌اند، خانه‌هایی که سالیان سال پناهگاه زندگی بوده و پدر و مادرها قد کشیدن بچه‌ها را در این خانه‌ها با لذت به تماشا نشسته بودند.

رزمنده دوران جنگ تحمیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، می‌گوید: انگار روزهای جنگ بوده، انگار شهری را موشک زده‌اند، نیروهای امدادی در حال تکاپو هستند و ماشین آلات سنگین در حال آواربرداری، شاید جنگ نباشد اما حضور و همدلی نیروهای جهادی و مردمی در کنار تلاش نیروهای سپاهی خاطرات ایثار و فداکاری را زنده می‌کند.

خانم مسنی از اتباع افغانستان به  جان مردم ایران دعا می‌کند و خود را مدیون مهر و محبت ایرانیان می‌داند.

پیرمردی به جان نیروهای سپاه دعا می‌کند و می‌گوید این ملت هرچه دارد از حضور سپاه دارد، فریاد می زند که باید قدر سپاه را بدانیم.

برچسب ها: سی‌سخت ، زلزله‌زده
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین